گزارش عملکرد در منوی کارشناسان

  • 23 خرداد 1403
  • مرکز تصویربرداری آفرینش

با سلام و احترام در منوی کارشناسان، در پنجره گزارش عملکرد، برای کارشناسان، کاربر کارشناس فعال باشد. و همچنین با انتخاب هر نوع کاربر، عملکرد همان کاربر نمایش داده شود. با سپاس

مشکلات نوبت دهی آنلاین 5

  • 20 خرداد 1403
  • مرکز تصویربرداری پزشکی تابش

سلام مهندس جان وقت بخیر ۱- در MNIT یک دکمه در بالای بخش (پذیرش دستگاه) قرار گیرد که گزارشی از بیماران اینترنتی ارائه دهد که به دلیل عدم پرداخت پول، نوبتشان به صورت اتوماتیک حذف شده است.وجود این گزارش ضروری می باشد زیرا بیمه این بیماران لحاظ شده اما به دلیل عدم پرداخت باید کنسل شود.حتی بهتر…

گزارش بیماران

  • 17 خرداد 1403
  • مرکز تصویربرداری پزشکی تابش

سلام وقت بخیر مهندس جان  لطفا در صورت امکان ترتیبی اتخاذ فرمایید جهت مشاهده بیماران پذیرش شده  در قسمت گزارشات ==>  گزارشات بیماران سپاس فراوان

خطا در گرفتن تاییدیه اینترنتی تامین اجتماعی

  • 9 خرداد 1403
  • مرکز تصویربرداری آفرینش

با سلام و احترام در حال حاضر در نسخه 1.8.8.5 در هنگام دریافت تاییدیه اینترنتی بیمه تامین اجتماعی با خطای تماس با مدیر سیستم مواجه می شویم. این خطا در نسخه 1.8.7.9 مشاهده نمی شود. فایل Log خطا به پیوست می باشد.

عدم اعمال فیلتر در گروه خدمات در گزارش

  • 8 خرداد 1403
  • مرکز تصویربرداری آفرینش

با سلام و احترام در گزارشات خاص، درآمد فقط خدمات به تفکیک بیمه، درصورت انتخاب گروه روی گزارش تاثیر ندارد و باز هم مبلغ کل را برمیگرداند. شرایط گزارش به پیوست می باشد. با سپاس فراوان

مشکلات نوبت دهی آنلاین 4

  • 8 خرداد 1403
  • مرکز تصویربرداری پزشکی تابش

سلام مهندس جان. سیستم رو تست کردم و مشکلات دیدم و تغییراتی رو نیاز دیدم انجام بشه خدمتتون ارسال میکنم. متشکرم. تغییرات سمت وب: [ ] لطفا در اسرع وقت پاپ آپ پیام به واتساپ در صفحه نوبت دهی قرار داده شود. [ ] در صفحه اول هنگام گرفتن کد ملی به جای پیام (در صورت…

پیش فرض نوع دریافت

  • 7 خرداد 1403
  • مرکز تصویربرداری آفرینش

با سلام و احترام در پنجره پذیرش بیمار، در قسمت دریافت پرداخت، لطفا به جای مورد نقدی، PC-POS پیش فرض قرار گیرد.و ترجیحا درصورت صلاحدید با توجه به تعدد بیشتر دریافت از طریق PC-POS، مورد PC-POS و نقدی جابه جا گردند. با سپاس فراوان

تغییر فیلد نسخه کاغذی به کارت ملی

  • 1 خرداد 1403
  • مرکز تصویربرداری پزشکی تابش

با سلام.لطفا موارد زیر را به همراه بقیه موارد نوبت دهی زحمت بکشید: ++ در صفحه اول، پاپ آپ حذف شود. پیامی در کنار صفحه با فونت درشت نشان داده شود تحت عنوان “در صورت داشتن نسخه کاغذی، لطفا به واتساپ مرکز تابش به شماره ۰۷۱۳۲۳۱۱۱۱۱ پیام دهید. در غیر این صورت، مراحل پذیرش اینترنتی را ادامه دهید”…

چاپ در گزارش بیمار

  • 19 اردیبهشت 1403
  • مرکز تصویربرداری آفرینش

با سلام و احترام در منوی گزارش بیمار تغییرات زیر اعمال شود: لطفا دکمه “PDF جواب” در بیماران کمیسیون، PDF دارای تصویر بیمار و اثر انگشت بیمار را تولید کند. لطفا در پذیرش بیماران کمیسیون هایلایت قرمز اضافه شود. لطفا در کلیه پذیرش ها، خروجی PDF در گزارش بیمار justify شود. (البته این مورد در…

راهنمای رنگ های حاشیه نوبت

  • 17 اردیبهشت 1403
  • مرکز تصویربرداری پزشکی تابش

سلام. لطفا در نرم افزار MNIT یک راهنما در کنار صفحه قرار دهید که توضیح دهد هرکدام از رنگ هایی که در حاشیه هر نوبت به صورت نواری دیده میشود چه معنایی دارد. (زرد، آبی راه راه و …)

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است