تغییرات کیوسک

  • 20 آذر 1403
  • مرکز تصویربرداری پزشکی تابش

با سلام لطفا در برنامه کیسوک: ۱-  امکان پرداخت نوبت دهی ها را بردارید(زیرا بیماری ممکن است وجود داشته باشد که بعدا بعد از اعمال بیمه مبلغ قابل پرداخت نداشته باشد و باید استرداد انجام دهد) ۲-  ریز خدماتی که بیمار قصد پرداخت آن ها را دارد به همراه نام بیمه پایه و تکمیلی جهت روئت…

نوبت دهی اینترنتی پرتال

  • 6 آبان 1403
  • مرکز تصويربرداري تابا

با عرض سلام و وقت بخیرلطفا تغییرات زیر در سامانه نوبت دهی آنلاین اعمال شود1-هنگام ورود در قسمت کد ملی امکان وارد کردن بیش از 10 رقم امکان پذیر نباشد2-عبارت “ورود با رمز دو عاملی” جایگزین “ارسال رمز از طریق پیامک” شود.3-فیلد تاریخ موقتا برداشته شود4-در فیلد شرایط خاص عبارت “مانند نیاز به ویلچر” جایگزین…

مشاهده خطا در نوبت دهی

  • 29 مهر 1403
  • مرکز تصویربرداری آفرینش

با سلام و احترام درهنگام نوبت دهی یک بیمار جدید (بیماری که در سیستم شماره پرونده ندارد)، پس از ذخیره وارد کردن مشخصات و ثبت خدمت، در هنگام ذخیره کردن ، خطای “به دلیل مشکل فنی ذخیره سازی انجام نشد”، مشاهده می شود. پس تایید خطا و ذخیره مجدد، بدون خطا نوبت دهی انجام می شود. با…

لاگ نوبت های اینترنتی

  • 27 شهریور 1403
  • مرکز تصويربرداري تابا

با عرض سلام احتراما جهت پیگیری درخواست نوبت های اینترنتی، لاگ مربوطه اضافه شود تا مواردی اعم از چند درصد موارد رد میشوند، علت رد درخواست چه بوده است، در صورت تکمیل نشدن تا چه مرحله ای جلو رفته اند و … قابل ردگیری باشند. با تشکر

حذف کاغذ بخش CT

  • 21 شهریور 1403
  • مرکز تصويربرداري تابا

سلام و عرض ادب فایل ضمیمه شده فرم پذیرش سی تی اسکن میباشد  لطفا جهت اضافه شدن در پنل کارشناسان اقدام شود با تشکر

گزارش و داشبورد مدیریتی واحد حسابداری

  • 16 اسفند 1402
  • مرکز تصویربرداری آفرینش

با سلام و احترام خواهشمند است جهت واحد حسابداری گزارشات و داشبورد مدیریتی موارد زیر به صورت ماهانه(با جزییات داده های هر روز) و سالانه(با جزییات داده های هر ماه) ایجاد گردد. درآمد کل عملکرد کارشناس به تفکیک دستگاه عملکرد هر پزشک به تفکیک دستگاه درآمد به تفکیک نقدی و هر بیمه تعداد نوبت و…

گزارش کارکرد پذیرش، جوابدهی و تایپ

  • 15 اسفند 1402
  • مرکز تصویربرداری آفرینش

با سلام و احترام لطفا امکان دریافت گزارش کارکرد کاربران در قسمتهای پذیرش، نوبت دهی، جوابدهی و تایپ، به ترتیب در منوهای پذیرش دستگاه ها، تحویل جواب و گزارش بیمار ایجاد شود. لطفا همانند گزارش کارکرد کارشناس، امکان انتخاب بر اساس گروه وجود داشته باشد. با تشکر

پیرو جلسه با آقایان باغبانی و مقرب

  • 9 بهمن 1402
  • مرکز تصویربرداری پزشکی تابش

سلام مهندس جان  در صورت امکان ترتیبی اتخاذ فرمایید تا موارد ذیل اعمال شود : *این موارد بر اساس اولویت مرتب شده اند* ۱-نصب سیستم نوبت دهی اینترنتی نسخه پابلیک و فراپرتو. ۲-سرچ کردن در متن جواب. ۳-در گزارش کلی ==> ستون های ‘سن – جنس – بیمه پایه – بیمه تکمیلی’ اضافه شود. ۴-امکان…

دسترسی به آمار نوبت های اینترنتی

  • 22 اسفند 1401
  • مرکز تصويربرداري تابا

با سلام  لطفا نسبت به دسترسی آمار درخواست های نوبت های  اینترنتی و  همچنین نوبت های اینترنتی که به پرداخت قطعی جهت ثبت نوبت رسیدند طی عنوان گزارش خاص در پنل ایجاد فرمایید

مغایرت گزارش

  • 11 مهر 1400
  • مرکز تصویربرداری پزشکی تابش

با سلام دو گزارش در قسمت های گزارشات بیمه ای و گزارشات مالی بیماران برای همه بیمه ها و خدمات انجام نشده در تاریخ ۱/۹ تا ۳۰/۹ گرفته می شود ولی از تظر تعداد بیماران مغایر است.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است