سلام مهندس جان. ۱- لطفا یک پیامک بعد از پرداخت اینترنتی و نهایی شدن نوبت برای بیمار برود که تاریخ و ساعت نوبت را به اطلاعش برساند. در حال حاضر برای بیماران حضوری این اتفاق می افتد اما برای بیماران اینترنتی خیر. ۲- در قسمت پذیرش دستگاه ==> گزارش درخواست های اینترنتی، لیست رفرش نمیشود و برای…
با سلام و احترام خواهشمند است جهت واحد حسابداری گزارشات و داشبورد مدیریتی موارد زیر به صورت ماهانه(با جزییات داده های هر روز) و سالانه(با جزییات داده های هر ماه) ایجاد گردد. درآمد کل عملکرد کارشناس به تفکیک دستگاه عملکرد هر پزشک به تفکیک دستگاه درآمد به تفکیک نقدی و هر بیمه تعداد نوبت و…
با سلام و احترام لطفا امکان دریافت گزارش کارکرد کاربران در قسمتهای پذیرش، نوبت دهی، جوابدهی و تایپ، به ترتیب در منوهای پذیرش دستگاه ها، تحویل جواب و گزارش بیمار ایجاد شود. لطفا همانند گزارش کارکرد کارشناس، امکان انتخاب بر اساس گروه وجود داشته باشد. با تشکر
سلام مهندس جان در صورت امکان ترتیبی اتخاذ فرمایید تا موارد ذیل اعمال شود : *این موارد بر اساس اولویت مرتب شده اند* ۱-نصب سیستم نوبت دهی اینترنتی نسخه پابلیک و فراپرتو. ۲-سرچ کردن در متن جواب. ۳-در گزارش کلی ==> ستون های ‘سن – جنس – بیمه پایه – بیمه تکمیلی’ اضافه شود. ۴-امکان…
با سلام لطفا نسبت به دسترسی آمار درخواست های نوبت های اینترنتی و همچنین نوبت های اینترنتی که به پرداخت قطعی جهت ثبت نوبت رسیدند طی عنوان گزارش خاص در پنل ایجاد فرمایید
با سلام دو گزارش در قسمت های گزارشات بیمه ای و گزارشات مالی بیماران برای همه بیمه ها و خدمات انجام نشده در تاریخ ۱/۹ تا ۳۰/۹ گرفته می شود ولی از تظر تعداد بیماران مغایر است.