با سلام و احترام پیرو تناقض مبلغ قابل پرداخت در قسمت پنجره پذیرش و پنجره صندوق، خواهشمند است در هنگام کلیک بر روی دکمه صندوق یا بر روی دکمه پرداخت در پنجره صندوق (هر کدام به نظر صلاح هست :D) ؛ مبلغ قابل پرداخت در پنجره پذیرش با مبلغ قابل پرداخت در پنجره صندوق مقایسه گردد و اگر…
با عرض سلام و احترام لطفا فیلد جنسیت در صفحه نوبت دهی اینترنتی اضافه شود با تشکر
سلام روز بخیر در صورت امکان ترتیبی اتخاذ فرمایید جهت اینکه اگر خدمات بیش از ۴ تا شد (به دلیل ۲ برگی شدن قبض صندوق) از cash2 استفاده شود. لطفا توضیحات cash1 به cash2 انتقال یابد ساعت حضور هم درج شود فرمت cash2 هم لطفا Optimize شود (روی a6 اسکیل درستی نداره) سپاس فراوان
با سلام باسلامیک پنل در قسمت CRM اضافه بفرمایید که تمامی پیامک های ارسالی در برنامه قابل مشاهده و تغییر باشد همچنین در هنگام طراحی برای هر پیامک یک کد در نظر بگیرید خصوصا برای پیامک های مرتبط با تلفن گویا که این کد شماره منو و زیر منویی است که از طرف تماس گیرنده…
سلام وقت بخیر مهندس جان لطفا در صورت امکان ترتیبی اتخاذ فرمایید در قسمت پذیرش جدید جهت عدم ثبت یک شماره تماس برای ۲ نفر متفاوت بدین صورت که شماره تماس وارد شده چک شود اگر مربوط به بیمار دیگری بود به کاربر پذیرش اطلاع داده شود
با سلام و احترامدر هنگام نوبت دهی یا پذیرش دستگاه، گاها اتفاق می افتد Combo Box مربوط به انتخاب دستگاه غیرفعال هست و خالی هست و به کاربر خطای انتخاب نام رادیولوژیست میدهد.کاربر بایستی مجددا نرم افزار را باز و بسته نماید تا نام دستگاه را در هنگام پذیرش یا نوبت دهی نشان دهد. با…
با سلام و احترام خواهشمند است برای ایجاد و حذف تصاویر در قسمت مدارک پزشکی توسط کاربر لاگ تغییرات ایجاد گردد. با تشکر فراوان
با عرض سلام احتراما جهت پیگیری درخواست نوبت های اینترنتی، لاگ مربوطه اضافه شود تا مواردی اعم از چند درصد موارد رد میشوند، علت رد درخواست چه بوده است، در صورت تکمیل نشدن تا چه مرحله ای جلو رفته اند و … قابل ردگیری باشند. با تشکر
سلام و عرض ادب فایل ضمیمه شده فرم پذیرش سی تی اسکن میباشد لطفا جهت اضافه شدن در پنل کارشناسان اقدام شود با تشکر
با سلام و احترام خواهشمند است جهت واحد حسابداری گزارشات و داشبورد مدیریتی موارد زیر به صورت ماهانه(با جزییات داده های هر روز) و سالانه(با جزییات داده های هر ماه) ایجاد گردد. درآمد کل عملکرد کارشناس به تفکیک دستگاه عملکرد هر پزشک به تفکیک دستگاه درآمد به تفکیک نقدی و هر بیمه تعداد نوبت و…