بیماران بدهکار قدیمی در سیستم

  • 16 آذر 1401
  • مرکز تصويربرداري تابا

بیمارانی که از قبل در سیستم بدهی دارند و برای بار بعدی مراجعه میکنند، در پنل صندوق اگر با کد ملی سرچ شوند بدهی آنها قابل مشاهده هست ولی در حال حاضر با امکانی که جدیدا گذاشته شده که مستقیم از پنل پذیرش به پنل صندوق و صفحه پرداخت بیمار منتقل میشود، این مورد قابل تشخیص نیست. لطفا…

اصلاح قسمت پزشکان – لیست گزارش

  • 15 آذر 1401
  • مرکز تصويربرداري تابا

سلام – جستجو بر اساس شماره پذیرش ارور خطای نامشخص میدهد – دو گزینه برای جستجو اضافه شود :  *گزارش شده(جدید) *گزارش ناقص (جدید) *گزارش شده و گزارش ناقص(الآن وجود دارد) *همه گزارش ها(الآن وجود دارد) ممنون

وضعیت خدمت

  • 18 آبان 1401
  • مرکز تصویربرداری پزشکی تابش

سلام وقت بخیر  لطفا ترتیبی اتخاذ فرمایید جهت نمایش وضعیت خدمت در پنل جستجو

اضافه شدن یک گزینه در پنل کارشناسان

  • 1 آبان 1401
  • مرکز تصويربرداري تابا

سلام و وقت بخیر لطفا در پنل کارشناسان ، در جای مشخص شده در تصویر یک دکمه اضافه شود که بعد از کلیک، لینک مورد نظر ما باز شود.  این لینک اتصال به پرکردن فرم الکترونیک بیماران میباشد. چند تا پارامتر ممکنه توی این لینک نیاز باشه از طریق پذیرشی که انتخاب شده پر بشه که در…

تغییرات منو پذیرش

  • 26 مهر 1401
  • مرکز تصویربرداری آفرینش

با سلام ۱- لطفا کد ملی را زیر قسمت جستجو بیاورید. ۲- قابلیت ویرایش تاریخ و ساعت نوبت بیمار فعال نیست جهت انتقال نوبت ۳- نام کاربر پذیرش کننده در منو پذیرش دیده شود

معرف

  • 30 شهریور 1401
  • مرکز تصویربرداری پزشکی تابش

سلام وقت بخیر مهندس جان  لطفا ترتیبی اتخاذ فرمایید جهت تعریف معرف توسط کاربر پذیرش  سپاس

شماره بیمه

  • 8 شهریور 1401
  • مرکز تصویربرداری پزشکی تابش

سلام وقت بخیر  پیرو تماس تلفنی آقای کریمی با جناب مهندس کارگر در خصوص اضافه کردن کد بیمه به پنل جستجو  در صورت امکان اقدامات لازم را مبذول فرمایید 

یک تغییر کوچک در گزارش صندوق

  • 5 تیر 1401
  • مرکز تصويربرداري تابا

در گزارشات مالی – عملکرد روزانه صندوق- گزارش بر اساس (دریافت-استرداد- تخفیف) قابل گزارش گیری باشد. الان این نمونه گزارش در گزارش صندوق وجود دارد ولی در گزارش عملکرد روزانه صندوق نیست. ممنون کمال زاده

پنل کنسول ملی پیامک

  • 11 خرداد 1401
  • مرکز تصویربرداری پزشکی تابش

سلام و درود  لطفا ترتیبی اتخاذ فرمایید جهت ارسال پیامک از پنل کنسول ملی پیامک  سپاس 

وضعیت پیامک

  • 9 خرداد 1401
  • مرکز تصویربرداری پزشکی تابش

سلام وقت بخیر  لطفا ترتیبی اتخاذ فرمایید جهت مشاهده وضعیت پیام های ارسال شده توسط ملی پیامک  تشکر

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است