بیمارانی که از قبل در سیستم بدهی دارند و برای بار بعدی مراجعه میکنند، در پنل صندوق اگر با کد ملی سرچ شوند بدهی آنها قابل مشاهده هست ولی در حال حاضر با امکانی که جدیدا گذاشته شده که مستقیم از پنل پذیرش به پنل صندوق و صفحه پرداخت بیمار منتقل میشود، این مورد قابل تشخیص نیست. لطفا…
سلام – جستجو بر اساس شماره پذیرش ارور خطای نامشخص میدهد – دو گزینه برای جستجو اضافه شود : *گزارش شده(جدید) *گزارش ناقص (جدید) *گزارش شده و گزارش ناقص(الآن وجود دارد) *همه گزارش ها(الآن وجود دارد) ممنون
سلام وقت بخیر لطفا ترتیبی اتخاذ فرمایید جهت نمایش وضعیت خدمت در پنل جستجو
سلام و وقت بخیر لطفا در پنل کارشناسان ، در جای مشخص شده در تصویر یک دکمه اضافه شود که بعد از کلیک، لینک مورد نظر ما باز شود. این لینک اتصال به پرکردن فرم الکترونیک بیماران میباشد. چند تا پارامتر ممکنه توی این لینک نیاز باشه از طریق پذیرشی که انتخاب شده پر بشه که در…
با سلام ۱- لطفا کد ملی را زیر قسمت جستجو بیاورید. ۲- قابلیت ویرایش تاریخ و ساعت نوبت بیمار فعال نیست جهت انتقال نوبت ۳- نام کاربر پذیرش کننده در منو پذیرش دیده شود
سلام وقت بخیر مهندس جان لطفا ترتیبی اتخاذ فرمایید جهت تعریف معرف توسط کاربر پذیرش سپاس
سلام وقت بخیر پیرو تماس تلفنی آقای کریمی با جناب مهندس کارگر در خصوص اضافه کردن کد بیمه به پنل جستجو در صورت امکان اقدامات لازم را مبذول فرمایید
در گزارشات مالی – عملکرد روزانه صندوق- گزارش بر اساس (دریافت-استرداد- تخفیف) قابل گزارش گیری باشد. الان این نمونه گزارش در گزارش صندوق وجود دارد ولی در گزارش عملکرد روزانه صندوق نیست. ممنون کمال زاده
سلام و درود لطفا ترتیبی اتخاذ فرمایید جهت ارسال پیامک از پنل کنسول ملی پیامک سپاس
سلام وقت بخیر لطفا ترتیبی اتخاذ فرمایید جهت مشاهده وضعیت پیام های ارسال شده توسط ملی پیامک تشکر